Пріоритетні напрямки розвитку закладу у 2021/2022 навчальному році
З метою реалізації положень Конституції України, законодавчих актів України в галузі освіти, Указу Президента України від 25.06.2013 № 344 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, створення умов для забезпечення доступу громадян до якісної позашкільної освіти, вдосконалення культурних і національних освітніх прав і запитів усіх громадян, пріоритетними завданнями педагогічного колективу
КЗПО«Мурованокуриловецький БДЮТ» у 2021/2022 навчальному році є:
1. Виконання державних законів та нормативних документів про позашкільну освіту.
2. Реалізація навчального плану КЗПО «Мурованокуриловецький БДЮТ» і навчальних програм зі всіх напрямів гурткової роботи закладу позашкільної освіти.
3. Збереження мережі гуртків закладу позашкільної освіти.
4. Урізноманітнення напрямів гурткової роботи з урахуванням інтересів мешканців громади.
5. Вдосконалення освітнього процесу закладу на засадах «педагогіки партнерства».
6. Сприяння розвитку самоосвіти педагога в системі формування його професійної компетентності: відвідування обласних семінарів, відкритих занять, виставок, конкурсів, фестивалів, майстер-класів тощо.
8. Активізація роботи зі створення педагогами власних сайтів та складання навчальних програм.
9. Впровадження сучасних форм навчання, інноваційно-комунікативних технологій, які спрямовані на формування у вихованців компетентностей, необхідних для успішної самореалізації у суспільстві; ІКТ-компетентності у освітньому процесі.
10. Створення умов для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку вихованців закладу у вільний від навчання час, максимального розкриття власних здібностей кожної дитини; впровадження якісно нових форм організації позашкільної життєдіяльності дітей, задоволення їхніх освітніх потреб шляхом залучення до дослідницької, технічно-конструктивної, художньої, образотворчої, декоративно-прикладної та інших видів творчості.
11. Співпраця педагогічного колективу, батьків вихованців, представників влади як партнерів у створенні освітнього простору закладу.